السبت، 13 يونيو 2015

مشاهدة برنامج الفرنجه الحلقة 7 الاخيرة اليوم السبت 13-6-2015 علي قناة النهار - AL FRENGA

برنامج الفرنجه الحلقة 7 الاخيرة
برنامج الفرنجه الحلقة 7 الاخيرة

تنشر لكم على موقع كل حصرى مشاهدة فيديو حلقة برنامج الفرنجه الحلقة 7 السابعة والاخيرى يوم 12-6-2015 كاملة اونلاين بث مباشر على النت ومرفوعة على اليوتيب HD , وايضن نقدم لكم رابط مشاهدة برنامج الفرنجة الحلقة الاخيرة يوم السبت 13/6/2015 على اليوتيب حلقة كاملة ومشاهدة بث مباشر اون لاين الفرنجة الحلقة الاخيرة للتمكن من مشاهدة برنامج الفرنجة 13/6/2015 على كل حصرى Alfrenga.

الفرنجة‬ يذاع كل يوم سبت الساعة 9:30 مساء بتوقيت القاهرة على شاشة قناة النهار.. الليلة فى حلقة جديدة من مغامرات الفرنجة, حيث ننشر لكم تفاصيل أكثر حول موضوع حلقة طفلك على ما تربية برنامج الفرنجة السادسة ، وننشر فكرة البرنامج ، كما سنطرح على كل حصرى  مشاهدة حلقات البرنامج كاملة مرفوعة على يوتيوب بجودة عالية HD .

اخر اخبار الفرنجة اليوم قبل الحلقة الجديدة طفلك على ما تربية
لو انت عايش برة مصر, صور فيديو لنفسك و انت بتعمل موقف يعتبر مجنون في البلد دي و ابعتهولنا في رسالة هنا! لو عايز افكار اتفرج على حلاقات الفرنجة, يمكن يجليك فكره عظيمة!
و لو عايش في مصر اعمل موقف زي الحاجات اللي بنعملها في البرنامج و الناس اعتبرتنا مجانين! و ابعتلنا على الصفحة علشان تطلع في اخر حلقة قبل رمضان!

فكرة برنامج الفرنجة للثلاثى شيكو وفهمى وهشام
سلوكياتنا كمصريين من ساعة ما بنفتح عينينا لحد ما بنغمضها تانى, حاجة لا يصدقها أنسان ولا حيوان ولا نبات ولا حتى جماد.
وهى دى فكرة الفرنجة تخيل بقى لما برنامج كوميدى ساخر يبقى قائم على أنك تتصرف بشكل طبيعى جدا كمصري فى أى حته غير مصر !
الخلاصة – سلوكياتنا العادية اللى بنعملها يومياً بكل حب وانسيابية وتلقائية أذا أتعملت فى أى حته تانية فى العالم تبقى كنافة , ومستحيل تتاخد على محمل الجدية
فكرة البرنامج قائمة على السفر إلى عدد من الدول الأوروبية المتقدمة، من أجل معرفة الفارق بين حياة المصريين وسلوكياتهم، وحياة وسلوكيات المواطنين فى هذه الدول.

موعد عرض برنامج الفرينجه والقنوات الناقلة
يذاع الفرنجة على قناة النهار السبت 9:30 واعادة 4:30 فجرا والخميس 5:30 مساء والجمعة 10:30 مساء

مشاهدة برنامج الفرنجة الحلقة 7 السابعة الاخيرة كاملة بعد قليل


لا تنسا مشاركة الحلقة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق